QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
18 September 2009

madah pilihan



Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim...
Allahu Rabbi, aku minta izin
bila suatu saat aku jatuh cinta,
jangan biarkan cintaku untukMu berkurang
hingga membuatkan aku lalai akan adanya Engkau

Allah Rabbi,
aku punya pinta
bila suatu saat aku jatuh cinta
penuhila hatiku dengan bilangan cintaMu yg tidak terbatas
biar rasaku pada Mu tetap utuh

Allahu Rabbi,
izinkan bila suatu saat aku jatuh hati,
pertemukanlah kami,
berikanlah kami kesempatan untuk lebih mendekati cintaMu

Allah Rabbi
pintaku yg terakhir, seandainya aku jatuh hati,
jangan pernh engkau palingkan wajahMu dariku,
anugerahkan lah aku cintaMu
cinta yg tak pernah pupus oleh waktu



1 tautan:

Tanpa Nama berkata...

selamat hari lahir ukhtiku.. selamat menempuh semester yang baru..

Updates Melalui E-Mail