QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
5 September 2011

Cinta, Jangan hampiri diriku



Cinta, jangan memelukku terlampau ERAT. Di dada ini ada LUKA yang masih setia aku rawat..

Cinta, aku tidak mengapa jika kau JAUHI aku beberapa waktu ini. 
Sungguh, aku ingin BELAJAR menyayangi diriku terlebih dulu, 
sebelum meyakini diri untuk BERKORBAN demi yang lain..

Cinta, jika memang kau PERLU untuk mewarnai hariku beberapa waktu kehadapan,
tolong pastikan 
bawakanlah aku WARNA kebahagiaan yang hakiki, 
bukan sekadar bahagia yang berusaha ku alami sendiri..

p/s : ya ALLAH..sembuhkanlah sahabat-sahabat yang berada di sekeliling diri ini yang sakit, dan terluka hatinya akibat CINTA DUNIA..hapuslah air matanya, hilangkan segala DUKA dan LARA..berikanlah kesejukkan hatinya, dan KEKUATAN serta SEMANGAT untuk meraih KEBAHAGIAAN dalam hidupnya.,,Ameen..

0 tautan:

Updates Melalui E-Mail