QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
23 Ogos 2010

Nak sambung ke tak??

Hujung tahun ni aku akan tamat dalam degree yang aku ambil ni. InsyaALLAH. Namun konflik dalaman ni yang sering bermain di fikiran,

"Nak sambung master ke tak??"

Niat di hati, memang nak sambung lagi ke peringkat Master selepas ini. Namun, mampukah aku menampung kos pembelajaran selepas ni?  Memang dunia seorang pelajar tidak sama bila dah bekerja. Tapi inilah hakikatnya. Dunia pekerjaan menantiku di luar sana...

"Belajar bila-bila pun boleh. Tapi kalau nak bantu orang tua dan keluarga, adakah saya sempat untuk menyenangkan mereka??"

.....Aku terus berfikir....

0 tautan:

Updates Melalui E-Mail