QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
16 Mei 2012

Jeritan si Janin ABORSI


Bismillahirrahmaanirrahiim....

Ini pesan special dari seorang Ibu yang menyesal..
Mudah-mudahan ini bermanfaat...


Halo Ma..! Panjang ku hanya 2cm saja, tapi sudah ada roh dtubuhku. Setiap kali aku mendengar suara Mama, aku pasti goyangkan kaki dan tangan ku. 

Aku sayang Mama.. Bunyi dengupan jantung Mama itu adalah musik terindah yang temani hari-hari ku...


Bulan ke dua:
Ma..! Sekarang aku lagi belajar menghisap jari-jari kiut ku... seronok ku rasakan Ma... Oh ya Ma... Di sini terasa sangat hangat Ma.. Kalau aku sudah keluar, aku mahu bermain bersama Mama. Aku janji akan buat Mama bahagia..



Bulan ketiga:
Ma..! Aku belum tahu apa jenis kelamin ku..? Tapi apa pun aku, aku harap Mama dan Papa boleh menerima aku..?! Ma..! janji  boleh menangis ya..?! 

Tau tak Ma..? Kalau Mama nangis, aku juga ikut nangis.. huk huk huk.. Mesti Mama belum bisa mendengar suara ku, aku sediiih sangat..! Percaya lah Ma, Tuhan pasti memberi yang terbaik bagi kehidupan Mama.. walau apa pun jua



Bulan ke Empat:
Mama..! Rambut ku sudah mulai tumbuh Ma.. Ini jadi mainan baru ku... ha ha ha... Oh ya Ma.. Aku sekarang sudah bisa menengokan kepala ku, pusing kiri, pusing kanan.. tralala...! Aku juga bisa gerakan tangan dan kaki ku Ma..



Bulan ke lima:
Ma...! Hari ini Mama ada temujanji dengan doktor ya..?? Tadi doktor itu kata apa pada Ma..?? Apa itu ABORSI..??? Ma.. Aku tak akan  apa-apa kan Ma..?? Ma.. aku tiba-tiba rasa takut...



Bulan ke enam:
Ma..! hari ini Mama bertemu doktor itu lagi kan Ma..? Ma.. Aku sayang Mama... Ma.. tolong beritahu doktor itu, aku sihat-sihat saja kan 

Ma..! Ma.. Doktor itu sudah mula memasukan benda-benda tajam.. 

Ma.. benda tajam ini mulai memotong-motong rambut ku.. 

Mama... tooloong aku... toooolloonngg aku Mama... 

Aku benar-benar sayang Mama, aku mahu berbakti pada Mama. 

Aku janji, aku akan bahagia kan hidup Mama.. Ma.. adakah Mama sayang juga pada aku..?? 

Ma..! benda-benda tajam ini mulai memotong-motong kaki ku.. huk huk huk.... Saakkiiitt...! Saaakkkkiiiitt...  




Ma... Ma.. Aku salah apa aku pada Mama..?? 

Ma.. meskipun aku hidup tanpa kaki, tapi aku masih mempunyai kedua tangan yang bisa membelai Mama dan memeluk Mama yang aku sayangi.. 




Ma.. tolong beritahu doktor itu suruh menghentikan benda-benda tajam biadab ini Ma.. 

Ma.. Toooollllloooonnnggg... Ma... Sekarang benda tajam ini mulai memotong-motong kedua tangan ku.. Ma... huk huk huk... Saaakkkiiiiittt... Saaaakkkkiiiiittttt.... 

Ma.....!! Apa salahku pada Mama..?? 

Ma... mesti aku hidup tanpa tangan dan kaki, tapi aku masih punya kedua mata, telinga, hidung, mulut, dan anggota badan ku yang lain nya... Aku masih ada kesempatan untuk melihat wajah Mama yang sangat aku sayangi.. Aku masih mengatakan pada Mama, bahwa aku Cinta Mama...! 

Ma.. Saaaaaakkkkiiiiiiiiitttttttt..... Saaaaaaaaakkkkkkkiiiiiiiiiittt...Maa...!! Sekarang benda tajam ini mulai memotong leher ku Ma....!! Ma... Tooooooooooolllllllllllloooooooonnnnggggg.......! Saaaaaaakkkkkkiiiiittttt...... Maa....!!!






Bulan ke tujuh: 
Ma...! Di sini aku baik-baik saja...! Aku sudah bersama Allah di Syurga.. Allah Sudah mengembalikan semua orang tubuh ku yang dipotong dengan sadis oleh benda-benda tajam itu... Allah memegang tangan ku... Allah menggendong ku dan memeluk ku dengan lembut nya.. Allah telah membisikan ketelinga ku tentang apa itu ABORSI (pengguguran)..?? 




Ma.. Kenapa Mama tidak mahu bermain denganku..?? Apa salah anak mu ini..?? Kenapa Mama tega berbuat kejam terhadap darah daging Mama sendiri..?? bukan kah Mama percaya bahwa Tuhan punya rencana terbaik dan terindah buat hidup Mama..?? Kenapa Mama menolak HADIAH dari Tuhan..?? Bukan kah Mama tau bahwa hidup ini hanya lah perjalanan...?? Bukan kah hidup ini hanya sementara..?? Ma..! Masih banyak pertanyaan, KENAPA.. KENAPA dan KENAPA... yang ingin aku tanyakan soal tindakan Mama terhadap ka...??

** PESANKU BUAT MAMA **

Ma.. BERTAUBATLAH..! 
Berithau semua teman Mama ..


STOP ABORSI..!! 


Beritahu semua teman Mama... 
Betapa sakit nya aku di potong-potong didalam kandungan Mama, seperti segumpal daging yang tak berguna.. 

Beritahu semua teman Mama.. 
Aku berhak hidup didunia Ma..! Beri tau semua teman Mama... 



ABORSI itu bikin Murka Allah...!!! 
Semoga Mama mengerti dengan apa yang anak mu maksudkan.. 

"Yaa Allah...! Ampunilah dosa Mama ku..! Sebab Mama tidak tahu apa yang telah dia perbuat.. sebab Mama tidak tahu betapa sakitnya aku di potong-potong kala itu.. Aamiin....!

0 tautan:

Updates Melalui E-Mail